Yaşam ve İnsanlar Düşünce

19 Ağustos 2011 Cuma

Çokoprensli Fındıklı Puding


Merhabalar
Bu tarif  tamamen pratik ve kalmış çokoprensleri değerlendirmeye yönelik oldu.Kalmış derken hava almayacak bir poşetin içinde duran çokoprensleri değerlendirdim.
Fotoğraflardan da anlaşılacağı gibi
1 paket kakolu pudungi pişirdim.sonra tatlı kaselerinin içine çokoprensleri elimle ufaladım.Üzerine pudingleri paylaştırdım.En üstüne de bolca fındık döktüm:)Afiyet olsun:)
Özellikle iftar sonları sütlü tatlı sevenlere tavsiyemdir:)

8 yorum:

Lezzet sarayı dedi ki...

mmm nefis olmuş.ellerine sağlık.

Gülcan dedi ki...

OOHHH BİR KASESİNİ ALDIM ELLERİNİZE SAĞLIK

TALA (BIRAKTIĞIM İZLER) dedi ki...

Bizim bir numaraya hamileyken sadece çokoprens ve meyve suyu yiyebiliyordum. Eşimde sadece bunları yiyiyor diye koliyle almıştı eve. Öyle çok yemişimki yaklaşık 12 yıldır pek yiyemiyorum. bakalım belki senin tarifindeki gibi yaparsan yiyebilirim.

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Önce bloğumu ziyaretiniz ve üy. için teşekkür ediyorum.Ben de bu güzel bloğu izlemek istiyorum.
Ayrıca sütlü tatlı pratik ama hafif ve nefis olduğuna eminim.İftar sonrası soğuk soğuk ne güzel yenir.
Sevgilerimle...

Unknown dedi ki...

Merhaba,
ziyaretinize çok sevindim,renk kattınız.

Ellerinize sağlık,çok lezzetli gözüküyor.

görüşmek üzere,

sevgilerimle...

Beyza dedi ki...

Pratik zekalı yengecim benim ;) ellerine sağlık... =) bu tür şeyleri değerlendirmek çok iyi fikir, yenmeyen ve kalan şeyleri atınca müsriflik olur ve benim aklıma somali'deki insanlar geliyor.. yiyeceklerin çöpe gitmesi onlara da saygısızlık olur. aklına sağlık, ellerine sağlık... ;)

aymuca:) dedi ki...

güzel yorumlarınız için teşekkürler..
Ayrıca beyzoşş sana da:)

ayak izleri-sevgi dedi ki...

abur cuburla aram pek iyi değildir.. çokoprens ve vişneli browni vazgeçilmezlerimdendir.. çokonun üstünde ayrıca çikolata tadı.. süper olmuştur eminim.. ellerine sağlık..

Back to Home. Back to Top Geliştiren İzmir Çetesi Mr. Kurtbey v2 Blogger Seo Templates..