Yaşam ve İnsanlar Düşünce

11 Haziran 2011 Cumartesi

Kırmızı Mutfağımdan Kareler:)





Kırmızı Mutfaktan Merhabalar:)
Evleneli 10 ağustosta 2 yıl olacak.Vay be diyorum yıllanıyoruz:)Neyse nişanlılığım boyunca kırmızı mutfak konusunda çok araştırdım sonunda da yaptırdım.Eşimin babası mobilyacı bu güzel mutfağı o yaptı ellerine sağlık:)Kırmızı deyince herkes şöyle bir duruyor iddialı buluyorlar ama ben son derece şık olduğunu düşünüyorum.Temizlik açısından da dolap kapakları hiç kir göstermiyor.Kırmızı mutfak dolabıyla beraber siyah granit tezgah,buzdolabı,bulaşık makinası,fırın vs.. de çelik görünümlü aldık.Yani evimin her yerinde olduğu gibi mutfakta da kırmızı gri siyah uyumunu yakaldığımı düşünüyorum..Mutfağımı ve evimi çok seviyorum ,burda sevdiklerime yemekler pişirmeyi de:)

9 yorum:

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

canım!! merhabalar ziyaretiniz beni çok memun etti ve:)
Bende iadei ziyarete geldim .geldim ve mutfağına hayran kaldım çok şık harika güzel.huzurlu mutlu güzel günlerinizin olması dileğiyle canım
sevgiler:))

aymuca:) dedi ki...

Çok teşekkür ederim Fatma HANIM.umarım daha güzelleri sizin olur.her zaman beklerim.ben de takipteyim:))))))

Unknown dedi ki...

Kayınpederinizin emeğine,senin de zevkine sağlık :)
Ne kadar hoş bir mutfak olmuş,ben de kırmızıyı çok seviyor ve mutfağa çok yakıştırıyorum..
9 yıl önce ilk mutfağımı,sarı yaptırmıştım :)
Çocukluk işte:)
Şimdi ise,kısmet olursa takriben bir yıl sonra bitecek evim için kırmızı mutfak konusunda ciddi hayallerim var:)
Ve senin bu cici mutfağın bu hayallerimi pekiştirdi diyebilirim..:)
Bakalım zaman ne gösterecek..
Size güzel mutfağınızda,yaşam boyu mutluluklar diliyorum..
Sevgilerimle..

rengarenkli dedi ki...

çok güzelmiş:) güle güle kullanın.

aymuca:) dedi ki...

Cokk çok teşekkür edrm daha güzelleri sizin olsun insss.her zaman beklerim .

yemyeşildeniz dedi ki...

bayıldım mutfağına, ben de hep kırmızı bir mutfağım olsun isterdim. mutfak tülümüz nerdeyse aynı bu arada :))

aymuca:) dedi ki...

Çok teşekkür edrm.inşallah dah da güzelleri sizin olur.perdemiz aynı öylemi ne güzel:))))her zaman beklerim.

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Bayıldım,böyle bir mutfakta yemek pişirmenin mutluluğunu yaşamak isterdim.:))
Tekrar görüşmek dileğiyle Sevgili Ayşenur Hanım.

aymuca:) dedi ki...

çok teşekkür edrm ne demk görüşelim inşallah:)

Back to Home. Back to Top Geliştiren İzmir Çetesi Mr. Kurtbey v2 Blogger Seo Templates..