Yaşam ve İnsanlar Düşünce

20 Haziran 2011 Pazartesi

BİRAZ DA TAKI:)




Merhabalar:)
Bugün de bu cici takılarımla sizlerleyim.Gerçi hava da sıcak takı falan hak getire takamıyorum sıcakta.Neyse anlatayım en baştaki kolye ve krem rengi tül kurdelalı bileklik Koton dan.Çok da severek aldım.Kolye foto da pek net çıkmadı renk olarak altın ve bakır rengi karışık zincirleri var.iki kat sararak takıyorum,hoş oluyor.Bileklik de krem rengi ve tonlarında giyindiğimde takıyorum.Bu sene zaten bir krem,pudra,vizon tonlarıdır gidiyo:)Kolye:19 tl.Bileklik:10.Yüzük de kahveli mermer görünümlü olduğu için almıştım İstanbul'a gittiğim de meşhur İncirli Pazarından.Fiyatını hatırlamıyorum çok ucuz bişeydi ama çok hoş duruyor takınca.İşte böyle.
Sevgiyle kalın.Görüşmek üzre

        Aymuca:)

0 yorum:

Back to Home. Back to Top Geliştiren İzmir Çetesi Mr. Kurtbey v2 Blogger Seo Templates..