Yaşam ve İnsanlar Düşünce

10 Haziran 2011 Cuma

Bellona Visco Form Boyun Ağrılarını Yok Eden Yastık:)


Merhabalar:)
Çok yorgun bir günü geride bırakırken bloğuma bir post bırakmak aklıma geldi ve bilgisayar başına geçtim.Resimde gördüğünüz yastıkdan bahsedeceğim.Bu yastıkdan bir kaç ay önce şiddetli boyun ağrılarım geçer ümidiyle almıştım.O kadar ki sabahları boynumdan çıt çıtlı toka misali çıtırtılar geliyodu gün içinde geçiyordu ama sabahları beni huysuz ,halsiz uyandırmaya yetiyordu.Neyse diyeceğim o ki bu yastığı aldığım günden beri boyun ağrısı diye bir şey kalmadı öyle ki,bu yastıkdan başka yastıkda yatamıyorum,salonda uzanırken bile taşıyorum peşime:)Bugünde sevgili anneciğim eşime bu yastıkdan o da çok memnun kaldığı için hediye aldı.Artık ikimizde rahat boyun ağrısız uykular çekebileceğiz:)Almak isteyen olursa Bellona'dan aldım.Fiyatı 55 Tl.Boyun ağrıs olanlara burdan tavsiyem bir tane alın bakalım daha başka yastık istemeyecekmisiniz??Postumu sonlandırırken herkese sevgiler ...

0 yorum:

Back to Home. Back to Top Geliştiren İzmir Çetesi Mr. Kurtbey v2 Blogger Seo Templates..