Yaşam ve İnsanlar Düşünce

11 Haziran 2011 Cumartesi

Aşk-ı Memnu Nevresimlerinden:) ''Taç Nevresim Takımı''


 
Herkese Günaydınlar:)
Nevresim denince nedense benim aklıma siyah kırmızı pembe vs.renkler gelir.İşte bu nevresimde Aşkı-ı Memnuyu soluksuz izlediğim dönemlerde alışverişe çıktığımda aldığım o nevresimlerden biri.Duruşu son derece şık hele de açık renk yatak oda takımınız varsa,benim yatak odam bembeyaz harika duruyor.Başka bir postta yatağıma serilmiş olanını paylaşacağım .Yalnız kullanımı biraz kayak yaparmış hissi uyandırıyor insana anlayacağınız tam saten olduğu için kayıyor :)Ben görür görmez aşık oldum hatta satıcıya ben bunu almazsam bu gece uyuyamam demişim sonradan taksit ödemeye gittiğimde kendisi söyledi ''evet sizi tanıdım siz nevresimi almazsam gece uyuyamayan diyen bayansınız''ve kahkahalar:)Neyse bir de içeriğinden bahsedeyim.
Markası:Taç


  • 1 AD. 200X220 NEVRESİM







  • 1 AD. 160X200 FITTED ÇARŞAF







  • 4 AD. 50X70 YASTIK KILIFI





  • Fiyatı:ben 230 TL ye aldım şuanki fiyatı:275 olmuş.ayrıca krem ve bordosunu da gördüm onlarda şık olabilir aslında .İlgilenenlere duyrulurrrrrrrrr:)

    0 yorum:

    Back to Home. Back to Top Geliştiren İzmir Çetesi Mr. Kurtbey v2 Blogger Seo Templates..